Dinsdag 13 Juli 1993

img_4189Vandaag weer uitgeslapen. Na het ontbijt had ik afgesproken om samen met Gunther, Marinus en Annemarie naar Amoopi Beace te gaan. Maar toen we wilde vertrekken wilde er nog een aantal andere mensen mee. Marjolien regelde toen dat iedereen maar op zijn eigen houtje er heen moest gaan. Dat vond ik een goed idee. Ander zou het allemaal veelste te lang gaan duren. Toen ik beneden kwam met mijn zwemspullen was bijna iedereen al weg.

Ik ben toen samen met Marjolein, Prisca en Josephine naar de taxistandplaats gelopen. Daar stonden alle andere mensen van onze groep te wachten. Ik dacht dat wordt dus lang wachten voordat we vertrekken kunnen. Er zijn namelijk niet zoveel taxi’s op het eiland.

Maar Marjolein had een ander idee liep naar de bushalte. De bus voor Amoopi Beace was al vertrokken. Maar daar had Marjolein ook een oplossing voor. Ze regelde dat de bus die oorspronkelijk naar Menetes zou rijden om zou rijden via Amoopi Beace.  Toen we onder weg van richting veranderde kwamen er wat mensen in de bus in opstand. Maar de chauffeur deed net of hij niets hoorde, en reed netje naar het strand. 😀  De rest van de middag en avond zijn we daar gebleven. Om 7 uur ’s avonds zijn we gaan eten in een restaurant. Ik heb Meat balls op. Voor het eerst sinds mijn vakantie hadden we last van wespen. Tijdens het eten stikte het er van. Na het eten hebben we een groepsfoto gemaakt. Om half tien zijn we weer terug gegaan met taxi’s. 11 hadden we avondsluiting. Ik was eigenlijk zo moe dat ik niet meer kan herinneren waar het over ging. Toen ben ik toch nog wezen stappen tot 2 uur.